poniedziałek, 22 sierpnia 2011

The Lazy Song- Bruno Mars.

No i kolejny hicior jeżeli chodzi o sprawy ważne. Nie wiem jak Wy, ale ja jakoś ostatnio, a może i nawet nie ostatnio obejrzałem ten imponujący teledysk wraz z piosenką rzecz jasna. Bruno Mars. The Lazy Song. Jak dla mnie fenomen, może chodzi tutaj o to że ten tekst naprawdę do mnie przemawia?




Bruno Mars to tak naprawdę dziwny artysta. Przeze mnie bardzo szanowany. Podoba mi się jego styl pokazywany w teledyskach. Poza tym jak zauważyłem świetnie się też ubiera.

Pooglądajmy i posłuchajmy piosenki The Lazy Song, czyli tej nad którą się najbardziej zachwycam.

Oprócz tekstu który niewątpliwie powala w pierwszej kolejności to w dodatku teledysk w którym niezbyt dobrze wiadomo o co chodzi. Bruno Mars wraz z tańczącymi małpami i kolesiem który pojawia się na jakieś 5 sekund? To bardzo dziwne. Mnie natomiast się podoba. Jego unoszący głos się, jakby drążący po jednej linii, jego taniec, który jest po prostu niesamowity, jego okulary, wygląd małp i cały ten pomysł. FANTASTYCZNE ! A o co chodzi z małpami? 

Ta ruszająca głową małpa to jedna z wielu takich perełek. Zachwycam się każdego razu gdy widzę ten teledysk. Układ choreograficzny tych małp i samego Bruno Marsa jest przegenialny. Wszystkie ruchy i czas dopracowany do perfekcji. Wszystko nagrane jednym ujęciem. 

Teraz przedstawię Wam kilka moich ulubionych momentów z tego teledysku

a) dosyć jednoznaczny ruch.

b) słodki ruch Bruno Marsa i małpek.

c) stylowe machanie głową.
lazy song

d) kolejne machanie głową.

e) Bruno Mars+ małpy + confetti
The Lazy Song

Dobra cześć! Do następnego postu! Pozdrawiam Cartoon

     Ciaaooo!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz