sobota, 22 października 2011

Michał Szpak - kolorowy ptak

Pffff, pffffffff. Banalny temat do rozmowy, a raczej monologu. Mówić będę o zjawisku ostatniego roku, który moim zdaniem ... a nie to może potem :) Zobaczmy zdjęcia tego ... chłopaka?
Michał Szpak - w pełnym makijażu, z pomalowanymi paznokciami..., fot. Jarosław Antoniak
Michal Szpak

Proszę się nie denerwować z uwagi na moje poglądy, ponieważ jestem tylko chłopakiem który lubi nowości, ale nie takiego typu nowości. Michał pojawił się na castingu do programu rozrywkowego lecącego na tvn - XFactor. Myślę że kojarzycie tą nazwę. Zaśpiewał on piosenkę pt.: "Dziwny jest ten świat". Banalna piosenka, wałkowana przez miliony ludzi. Mi się już poważnie znudziła choć na początku była fascynująca, piękna i ciekawa słownie. Niestety ironizując, dziękuję wam wszyscy wykonawcy (bo przecież nie piosenkarze) którzy podjęli się tego wyzwania i zaśpiewali tą piosenkę. Wracając to Michała, tak zaczęła się jego historia...

Nie chcę w tym momencie niczego ukrywać - od początku takiego typu wykonawca nie przypadł mi do gustu. Dlatego chwała dla jurorki X factor, Mai Sablewskiej która kazała zdjąć Michałowi wszystkie błyskotki z ręki i szyi. Naprawdę nie mogłem patrzeć na tą karykaturę przypominającą kobietę. Zupełnie przerysowane. Oczywiście Michał przechodzi dalej, dostając się do kolejnych etapów programu. No i takim trafem Szpak dostał się do finału. Na całe szczęście <dzięki Ci Boże!> przegrał z Genkiem Loskom. Naprawdę cieszyłem się jak dziecko że nasz naród nie został aż tak zmanipulowany przez wytwory człowiekopodobne.

Gdybym miał opisać Michała Szpaka to najprawdopodobniej użyłbym określenie zgapiony. Tak, może to jest typowo polskie określenie, ale w tej sytuacji pasuje aż nadto. Zdecydowanie i niezaprzeczalnie Michał Szpak próbował od początku programu, zrobić z siebie tykającą bombę amerykańską. Próbował pokazać że tacy ludzie też żyją w naszej społeczności. Starał się udowodnić nam że tacy ludzie mają szansę na wielką karierę w polskim showbiznesie. No, niestety nie udało mu się to całkowicie. Chyba że za wielki sukces chcecie podać udział w przereklamowanym Tańcu z Gwiazdami w którym liczba edycji przekracza liczbę skoków Adama Małysza. Od razu przy okazji nie polecam Wam oglądania takiego programu. Taniec z Gwiazdami to zło telewizyjne. Nie zrobię o tym kolejnego postu, bo nie ma sensu zawracać sobie głowy takim chłamem najgorszym.

Wracając do Michała Szpaka o którym naprawdę przestało mi się chcieć pisać. Nazywanie go początkiem jakiegoś trendu, początkiem jakiejś kultury to ogromna przesada. Ja osobiście nazwałbym go dziwolągiem szukającym sławy w terytorium zupełnie odrębnym dla takich ludzi.

Weźmy pod lupę kilka cytatów Michała Szpaka które moim zdaniem są niewarte zauważenia, ale niestety zrobiły one wiele hałasu na Pudelku. Brawo Michale! To jest chyba sukces na który pracowałeś bardzo długo.

"Starsze osoby mówią, że chciałyby mieć takiego wnuka."
Tak, tak Michale. Wszyscy w to wierzymy, wszyscy Ci ufamy. Nie wiem skąd on wytrzasnął te starsze osoby, ale chyba mówił o swojej rodzinie. Nie widzę innego wyjścia.
"Z moją sztuką wyjadę poza granice Polski."
Oczywiście wielkie ambicje nie zawsze znajdują swoje pokrycie w rzeczywistości. Ja tutaj nie widzę zbyt dużych szans na wielką karierę czy też na sukces światowy. Panie Szpaku do podstawówki!
"Ludzie wyczekują pod moim domem! Rozumiem ich."
Tutaj pokazuje się wielkie parcie na szkło Michała. Mam na myśli to negatywne parcie na szkło. To dzięki któremu człowiek chce wyłączyć telewizję i czym prędzej zwymiotować. Szpaku! oprzytomniej! Nie jesteś gwiazdą. Ba ! nawet nie jesteś piosenkarzem, bo nie zachowujesz się jak piosenkarz tylko jak gwiazdor. Niestety dla Ciebie, od zachowywania się do stania się daleka, kręta droga.
"Pocisnę Pavlovic, NIE DOCENIA MNIE!"
Gdy ktoś nie umie tańczyć, to zazwyczaj wtedy daje się mu niskie noty za występ. Noty które daje Michałowi Szpakowi Pavlovic, są notami jak najbardziej zasłużonymi dla osoby która nie umie się nauczyć tańczyć. Nie każdy jest Patrycją Kazadi. Michał Szpak, na pewno nie jest na tyle utalentowany. 
"Chcę być jurorem " TOP Model"
Nie samo chcenie wystarczy. Trzeba mieć jeszcze urodę, wdzięk, umiejętność posługiwania się językiem ojczystym, umiejętność sprawiedliwej oceny, nie suszenie niepotrzebne zębów do kamery, świetny uśmiech. Zresztą tak myśląc to już wiemy kto by u Szpaka miał fory. Michalina, która przez 20 lat była Michałem ?
"Nie boję się że wyjdę na celebrytę"
Tutaj wielki minus, bo dziwne że ktoś bez najmniejszego talentu mógłby wyjść na celebrytę. Michał Szpak ma najwyraźniej inny pogląd na ten temat, który wydaje się być zupełnie sprzeczny z tym prawidłowym.
"Nie chciałem rywalizować z cyrkowcami i małymi dziewczynkami"
Tutaj jest oczywiście nawiązanie do Mam Talent. Niechybnie wyszło na to że inni też nie mają zamiaru rywalizować z kimś takim jak Michał Szpak.
"Jestem prawiczkiem!"
Wszystkich to tyle obchodzi że nie mogą spać po nocach. O mój Boże! Michał Szpak zdradził nam sekrety swojego intymnego życia! OMAJGAT! Michał Szpak powiedział że jeszcze nigdy nie uprawiał seksu! BOŻE to dla nas prawdziwa szansa! Soriiii Michał ale chyba nie jesteś w niczyim typie.
"Podrywają mnie faceci"
Nie współczuję Szpakowi tylko współczuję facetom za tak słaby gust...


Myślę że to na tyle ! Nie ma sensu dalej rozwijać się na temat tego czy Michał Szpak to zjawisko czy może zdziwaczenie. Jak dla mnie to oczywiście to drugie, ale nie mam zamiaru nikomu odbierać tego świetnego wyboru. Nazwanie go kolorowym ptakiem, jak sam siebie nazwał to przesada na średnią skalę. Nie jest na pewno kolorowym ptakiem, gdyż moim zdaniem kolorowy ptak powinien dawać radość wszystkim ludziom a nie tylko odludkowi ludzi transwestytów i oczywiście starszych ludzi :) 

Kończę pisać, i informuję was tylko że najlepiej ujęła to w słowa Karolina Korwin-Piotrkowska "Michał Szpak i Madox? Jaki to rodzaj? Męski, damski czy nijaki ?"

 Ciaaaaaaoooooooo!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz